Koleksi Ucapan Selamat Hari Lahir buat Isteri Tercinta

Koleksi Pelbagai Ucapan Selamat Hari Lahir / Hari Jadi / Happy Birthday buat Isteri Tercinta 



  • Sayang, terima kasih. Kerana engkau selalu menemaniku di saat aku senang ataupun duka. Ku sangat menyayangimu. Happy Birthday My Wife.

  • Selamat ulang tahun isteriku. Doa terbaikku selalu ku panjatkan untukmu, isteriku. I Love You.

  • Aku tidak akan pernah berhenti untuk mencintaimu. Aku akan tetap setia menemanimu hingga tua nanti. Selamat ulang tahun isteriku. Terima kasih kerana telah menjadi yang terbaik dalam hidupku.

  • Aku sangat bangga menjadi suamimu, menjadi suami seorang isteri yang sangat baik dan solehah. Terima kasih telah menjadi ibu terbaik untuk anak-anak kita. Selamat ulang tahun isteriku. Semoga Allah selalu memberkahi setiap langkahmu.

  • Selamat ulang tahun isteriku. Ku tak punya hadiah istimewa untukmu tapi ku punya doa untukmu, agar kau selalu mendapatkan perlindungan dari Tuhan Yang Maha Kuasa.

  • Selamat ulang tahun isteriku. Hari ini usiamu bertambah namun keberadaanmu didunia ini semakin berkurang. Namun, itu tidak mengurangi rasa cinta dan sayangku padamu.

  • Happy Birthday My Wife. Semoga kau senantiasa menjadi ibu terhebat untuk anak-anak kita. Hidupku terasa sempurna dengan adanya dirimu dan anak-anak kita, I Love You.

  • Selamat ulang tahun isteriku tercinta. Semoga selalu diberikan kebahagiaan dan kesihatan. Terima kasih telah menjadi isteri dan ibu yang baik dalam keluarga kecil ini, I Love You.

  • Isteriku, terima kasih atas cinta yang kau berikan dalam kehidupan kita. I Love You and Happy Birthday

  • Happy Birthday Isteriku. Semoga cinta kita kekal abadi selama-lamanya. Ku sangat menyayangimu, ku takkan membiarkanmu bersedih, aku akan senantiasa membuatmu bahagia. I Love You.

  • Di hari istimewamu ini aku berharap semoga engkau diberikan kekuatan, kesihatan, kebahagiaan dan diberikan keharmonian dalam kehidupan rumah tangga kita, Happy Birthday My Wife.

  • Isteriku aku sangat mencintaimu, aku sangat menyayangimu, setialah padaku hingga maut menjemput. Happy Birthday

  • Ku tidak tahu harus berkata apa kerana aku bukanlah seorang yang pandai merangkai kata. Tapi bagiku yang terpenting adalah aku sangat mencintaimu. Selamat ulang tahun semoga selalu diberi umur yang panjang.

  • I Love You My Wife. Temani aku hingga aku tua nanti, jangan pernah berfikir untuk meninggalkanku kerana aku sangat menyayangimu. Happy Birthday

  • Terima kasih telah hadir dalam hidupku, terima kasih telah menemaniku sampai saat ini. Selamat ulangtahun Isteriku semoga engkau selalu berada dalam perlidungan Allah dan keluarga kita selalu diberkahi oleh Allah SWT. Amin.

 

  • Aku tidak akan pernah melupakan panahan matamu yang membuat aku jatuh cinta kepadamu. Selamat Hari Lahir cintaku! Kamu tidak pernah kehilangan panahan matamu itu.

  • Selamat Hari Lahir Sayang! Hidup bersamamu seperti mimpi indah yang tidak pernah aku ingin bangun.

  • Semoga setiap keinginanmu anda menjadi kenyataan. Selamat ulang tahun, sayang. Saya sayang awak sepenuh hati.

  • Satu lagi ulang tahun kelahiran buatmu , bermakna bertambah satu tahun kita hidup bersama. Terima kasih kerana bersamaku dan selamat ulang tahun, sayangku.

  • Sekali dalam seumur hidup seseorang dapat bertemu dengan seseorang, tetapi saya cukup bertuah untuk berkahwin dengan insan yang amat istimewa ini! Semoga kamu hari ulang tahunmu ini ialah hari yang paling indah.
 
 
  • Sanah helwah kpd isteriku yg tercinta.
    Semoga dikurniakan keberkatan dalam setiap umur, ditambahkan rezeki,dikurniakan kesihatan berpanjangan,dipermudahkan segala urusanmu, melapangkan segala kekusutanmu, menerima segala amalanmu, merahmati semua pekerjaanmu dan melimpahkan maghfirahnya yang terluas buatmu.
    Terima kasih kerana sentiasa berada di samping suamimu dalam apa jua keadaan atas izin Allah.Sentiasa berada di depan dan belakang, bila suamimu diduga pelbagai masalah tanpa rasa takut.
    Sentiasa berada di kiri dan kanan apabila diuji dengan nikmat dunia yang melalaikan tanpa di sedari..
    Semoga sayang sentiasa menjadi bidadariku di dunia dan akhirat kelak.


  • Saya membelikan kek ini kerana ia semanis dan secantik kamu. Selamat hari lahir, cinta saya yang terindah.


  • Tanpamu semuanya begitu membosankan dan membosankan. Kamu membawa begitu banyak kegembiraan dalam hidupku. Aku cinta kamu. Selamat ulang tahun, isteriku!


  • Untuk isteriku yang cantik, semoga tahun-tahun mendatang selamanya menguntungkanmu dan hari-hari mendatang selalu menyenangkanmu.


  • Semoga kamu, wanita terindah dalam hidupku, memperoleh sambutan ulang tahun kelahiran yang paling indah yang pernah ada. Semoga matahari sentiasa tersenyum kepadamu dan menaruh kebahagiaan di hatimu.


  • Semoga setiap hajat yang kamu buat hari ini diamkbulkan kerana kebahagiaan anda juga adalah kebahagiaan buatku. Saya menyayangimu, sayang. Selamat Hari lahir.

  • Sangat sedikit orang yang bertemu pasangan jiwa mereka, tetapi saya cukup bernasib baik berkahwin dengan insan istimewa ini! Aku harap kamu mempunyai hari lahir yang indah. Selamat Hari Lahir sayang!"

Telah bertahun kita bersama
Melakar cerita 
Merencah rasa
Mewarnai dunia 
Mencorak  rumah tangga
Hilai dan tawa,tangis dan duka
Bersatu dalam ikatan cinta

Ketika  pertama kali bersua
Menjadi sahabat,bekerja bersama 
Menanam bibit hubungan mesra
Melakar janji sumpah setia
Melirik mimpi untuk bersama
Mencipta memori indah suasana

Kini dirimu masih bersama 
Peneman di kala lena dan jaga
Penenang di kala gundah gulana
Penawar di kala duka dan hiba
Perawat di kala hati terluka
Pengingat di kala diri terleka
Penghibur di kala jiwa terseksa 

Duhai isteri marilah bersama 
Membina keluarga menggapai bahagia
Mendidik anak teras agama
Menyemai santun dalam berbicara
Membaja kasih sesama manusia
Memupuk adab akhlak sempurna
Menanam hemah  akal dan jiwa
Mencambah ilmu bekalan usia

Usah terluka terhiris rasa
Andai terkasar tercubit kata
Tersilap langkah terusik jiwa
Tersadung kata saat berbicara
Terkasar bahasa terkata nista
Terkurang kasih tika bermanja
Ingatlah insan tidak sempurna
Mudah terlalai di mana-mana



Selamat hari jadi, sayangku. Anda adalah kurnia terindah dalam hidup saya.

Selamat hari jadi, cintaku. Tiada hari yang lewat tanpa rasa syukur saya memiliki Anda.

Ulang tahunmu seperti hari-hari lainnya, penuh kebahagiaan dan keindahan. Selamat hari jadi, isteriku yang cantik.

Selamat hari jadi, bidadari hidupku. Anda adalah matahari dalam hidup saya.

Selamat hari jadi, ratuku. Anda membuat hidup ini indah.

Semoga hari jadimu menyenangkan dan diisi dengan kebahagiaan, cinta, dan semua hal indah yang bisa dirasakan. Selamat hari jadi, istriku.

Selamat hari jadi untuk wanita tercantik dalam hidup saya. Terima kasih kerana menjadikan hidup saya lebih indah.

Dalam hidup ini, aku tidak pernah berpikir akan mendapatkan istri seperti Anda. Terima kasih untuk segalanya. Selamat hari jadi, cintaku.

Selamat hari jadi, kekasihku yang terbaik. Anda telah mengisi kehidupan saya dengan cinta, kebahagiaan, dan keindahan.

Selamat hari jadi, isteri terindah. Tiada yang sebanding dengan kebahagiaan yang saya rasakan ketika berada di sisimu.

Selamat hari jadi, cintaku. Aku tidak pernah berpikir bisa bertemu dengan seseorang seperti kamu dan menjadi bagian dari hidup saya.

Selamat hari jadi, istriku yang hebat. Anda adalah kekuatan dan kebahagiaan saya.

Dalam hidup ini, ada satu keputusan yang saya tidak pernah menyesal, yaitu memilih Anda sebagai istri saya. Selamat hari jadi, sayangku.

Selamat hari jadi untuk wanita yang mengambil hatiku dengan cinta. Anda membuat setiap hari menjadi indah.

Selamat hari jadi, isteri tercinta. Saya tidak bisa membayangkan hidup tanpa kehadiranmu.

Selamat hari jadi, sayang. Anda adalah alasan utama mengapa hidup saya penuh kebahagiaan.

Selamat hari jadi untuk istriku yang paling istimewa. Tiada yang bisa menandingi cinta dan kebahagiaan yang kamu berikan.

Selamat hari jadi untuk istriku yang paling saya cintai di dunia ini. Anda adalah harapan dan impian saya yang menjadi kenyataan.

Selamat hari jadi, ratuku. Terima kasih kerana menjadikan hidup saya lebih indah dan memberikan kebahagiaan yang tak terbatas.

Selamat hari jadi untuk wanita yang paling berarti bagi saya. Anda membuat hidup saya penuh cinta, kebahagiaan, dan keindahan.








Post a Comment

Previous Post Next Post