Idea Hiasan Makmal Komputer SK Sungai Talam

Idea Hiasan Makmal Komputer SK Sungai Talam


Perkongsian daripada FB Hana Miehans

Saya Share Makmal komputer Sekolah saya
Bukan sesuatu yang mudah utk jadikan makmal komputer seumpama ini...sblm ini makmal.komputer adalah stor penuh dgn kerusi meja yg rosak.
3 tahun saya usahakan utk dpt seperti ini...wang ringgit dan masa adalah satu pengorbanan yang saya perjudikan utk daptkn sesuatu yg baru demi keselesaan murid dan guru..
Alhamdulillah semua dpt merasai keselesaan ini...PIBG juga byk membantu dr segi kewangan juga sokongan pentadbir dan guru-guru.
Rezeki lagi berpihak pd kami apabila mendapat:
1. Penyelaras ICT terbaik negeri 2018
2. Pengurusan makmal ICT terbaik negeri 2018
3. Anugerah Khas Pembestarian peringkat negeri 2018
4. Pencalonan Pembestarian peringkat Kebangsaan
5. Pencalonan penyelaras ICT peringkat Kebangsaan
6. 3 tahun berturut2 SSQS 5 Bintang
Bukan niat ingin menunjuk2..tapi hanya sekadar perkongsian...Niat saya hanya satu untk keselesaan murid dan guru sewaktu melaksanakan PdPC...dan sekrg saya puas kerana semua murid dan guru dpt merasai keselesaan ini...😘😍


























Sumber :
https://m.facebook.com/groups/890715987613785?view=permalink&id=2984888594863170

Post a Comment

Previous Post Next Post