20 Koleksi Ucapan Hari Lahir untuk Ibu Tercinta

Berikut adalah 20 contoh ucapan hari lahir untuk ibu / emak / bonda / ummi tercinta :




1. Selamat hari lahir ibu tersayang. Terima kasih kerana menjadi ibu yang terbaik di dunia.

2. Selamat hari jadi ibu tercinta. Saya berterima kasih kerana selalu berada di sisi saya dalam keadaan susah dan senang.

3. Selamat hari lahir ibu kesayangan. Semoga panjang umur, murah rezeki, dan sentiasa sihat sejahtera.

4. Tahniah di atas ulang tahun kelahiran yang ke-(umur ibu). Semoga hari ini penuh dengan kebahagiaan dan kegembiraan.

5. Happy Birthday, ibu! Terima kasih kerana sentiasa menjadi penjaga dan pelindung saya. 

6. Selamat hari lahir, ibu tercinta. Terima kasih kerana menjadi inspirasi dan teladan saya.

7. Tahniah, ibu. Saya harap hari ini membawa banyak kenangan manis dan kebahagiaan.

8. Selamat ulang tahun, ibu tersayang. Semoga hari ini menjadi awal tahun yang penuh dengan kejayaan dan kebahagiaan.

9. Ucapan hari jadi untuk ibu yang paling baik di dunia. Terima kasih kerana memberikan saya kasih sayang dan kehangatan keluarga.

10. Selamat hari lahir ibu yang penuh kasih sayang. Semoga Allah memberikan rahmatNya kepadamu selalu.

11. Happy Birthday, ibu. Terima kasih kerana sentiasa menyokong dan memotivasi saya.

12. Selamat ulang tahun ibu tersayang. Semoga Tuhan memberikan banyak berkat dan perlindungan bagi keluarga kita.

13. Tahniah ibu, semoga hari ulang tahunmu diisi dengan kegembiraan, kebahagiaan, dan cinta sekelilingmu.

14. Selamat hari jadi ibu tercinta. Terima kasih kerana membimbing dan mengajar saya menjadi individu yang lebih baik.

15. Happy Birthday, ibu. Semoga segala doamu dikabulkan dan keinginanmu tercapai.

16. Selamat hari lahir ibu tercinta. Terima kasih kerana memberikan kehidupan yang indah dan mengisi hari-hari saya dengan kebahagiaan.

17. Tahniah ibu, semoga hari lahirmu menjadi indah dan penuh dengan kebahagiaan yang tiada tara.

18. Selamat hari jadi ibu kesayangan. Saya bersyukur kerana memiliki ibu seperti kamu.

19. Happy Birthday, ibu tercinta. Semoga Allah memberikan kesihatan yang baik, kebahagiaan, dan kejayaan dalam hidupmu.

20. Selamat hari lahir ibu tersayang. Semoga Allah memberikan rahmat dan keberkatan kepadamu selalu. Terima kasih kerana menjadi ibu terbaik di dunia.

Post a Comment

Previous Post Next Post